Замяна и Връщане
Продукт закупен от онлайн магазин coolmama.bg може да бъде върнат или заменен до 14 дни след получаването му. Върнатият продукт трябва да бъде в безупречен търговски вид. Продуктът, за да подлежи на замяна, трябва да бъде в цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран и да не е гладен. Преди да предприемете връщане или замяна на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като попълвате формуляра за връщане, като посочите причината за връщане.
- Връщането или замяната на продукт трябва да е чрез куриерската фирма, с която е доставен.
- Разходите по доставката се поемат от клиента, без наложен платеж.
След като получим върнатия продукт и се уверим, че са спазвани всички указания, в срок до 10 календарни дни на клиента се изпраща продуктът, който е избрал за замяна. Разходите за доставка се поемат от клиента.
Освен горепосоченото, моля имайте предвид, че:
- Не могат да се подават повече от една заявка за замяна едновременно за една и съща поръчка, но можете да включите най-много до 2 артикула във всяка заявка.
- Опцията за замяна не се извежда, ако закупеният артикул вече не е в наличност.
При връщане на стоки, стойността на поръчаните артикули (без сумата, която сте заплатили за доставка при получаването на поръчката си) ще ви бъде изплатена в срок до 14 календарни дни по банкова сметка, която сте ни предоставили с формуляра за връщане. Потвърждение за връщането ще получите по имейл, щом то бъде направено.
Потребителят няма право да върне чорапи и чорапогащи, бански костюми и бельо. Доставчикът запазва правото си, да не приема връщането на тези артикули и да не възстанови заплатената от Потребителя сума по Чл. 57. от ЗЗП. За избягване на всякакви съмнения – при връщане от страна на Потребителя на чорапи и чорапогащи, бански костюми и бельо, Доставчикът се задължава да върне стоката обратно към Потребителя, като транспортните разходи са за сметка на последния.
ИЗКЛЮЧЕНИЯ:
В случай на фабричен дефект, установен само за стоките от категорията бельо, след получаването на продукта, Клиентът го връща за сметка на Доставчика и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай разходите за доставка са за сметка на Доставчика.
Адрес за връщане или замяна: „Кул Мама“ ДЗЗД, гр. Добрич 9300, ул. Антон Стоянов №3
Дефектен продукт
Всички продукти се проверяват преди да бъдат изпратени към клиентите ни, но ако е получен дефектен или грешен продукт, трябва да попълвате формуляра за връщане, като посочите причината за връщане.
Връщането на дефектен продукт се извършва при условията и реда за връщане, посочени по-горе и съгласно Общи Условия на онлайн магазин batashop.bg
Онлайн магазин coolmama.bg не носи отговорност за дефектни продукти и не участва в изработката или пакетирането на продуктите.